sierpnia 16, 2015

[350] KREATYWNA SOBOTA: Kreatywność i mindfulness. 100 ilustracji roślin i zwierząt do kolorowania

Tytuł: Kreatywność i mindfulness: 
100 ilustracji roślin i zwierząt
do kolorowania
Tytuł oryginału: ?
Autor: praca zbiorowa
Tłumaczenie: ?
Seria: Kreatywność i mindfulness
Tom: -
Data wydania: lipiec 2015
Liczba stron: 128
Wydawnictwo: Czarna Owca
Cena na okładce: 29,99
Tym razem KREATYWNA SOBOTA w niedzielę i obiecuję Wam już, że to ostatni taki czasowy przeskok. Te posty wymagają trochę czasu, a ostatnio naprawdę mi tego brakuje. Wczoraj byłam na koncercie, za tydzień w sobotę również będę, dlatego też nie wyrabiam ze wszystkim. Ale spokojnie - już niedługo wszystko wróci do normy.

Seria Kreatywność i Mindfulness rzuciła mi się w oczy od razu. Kreatywne nowości wyławiam na bieżąco, a przynajmniej się staram. Cieszę się więc, gdy pojawi się coś oryginalnego. Wiadomo, że na naszym polskim rynku kolorowanek górują wszelkiego rodzaju kwiaty. Tutaj też jest ich mnóstwo, jednak czymś, co mnie zainteresowało, były właśnie zwierzęta. Nie mówię, że nie można ich uświadczyć w innych pozycjach tego typu, jednak tutaj mamy je wręcz obiecane. Bałam się tylko, że rośliny jednak będą tutaj górować pod względem ilości, jednak na szczęście tak nie jest. 

Tym razem również owe rysunki mają na celu odstresowanie nas i pewnego rodzaju medytacje polegającą na skupieniu się na szczegółach, przez co zapominamy o dręczących nas problemach. Tutaj jesteśmy zachęcani do prowadzania kredek jak nam się żywnie podoba, wybierania kolorów jak najbardziej niezwykłych - barwy mają przemówić do nas, nie do innych, nam się ma podobać to, co stworzymy.  

Jak już wspominałam lubię kolorowanki, które w sobie zawierają elementy skomplikowane, ale również mniej wymagające. Tutaj przeważają te, na które musicie skupić dużo uwagi, więc uważajcie - jeśli szukacie czegoś, co pozwoli Wam zapomnieć się tylko na chwilę, a nie chcecie przerywać rysunku w połowie, to musicie złapać za inną serię kolorowanek. Kiedy nie mam co robić chwytam raczej za te skomplikowane wzory - lubię całkowicie się zapomnieć. Tutaj naprawdę mi się udało.


Bardzo podoba mi się fakt, że kolorowanka wydana została w twardej okładce. Z doświadczenia mówię już, że takie są najlepsze. Kartki się wtedy nie zaginają, a i nie musicie obawiać się, że podczas transportu wszystko się zniszczy. Jest to ogromny plus. Dodatkowo wygodnie jest, kiedy podczas kolorowania mamy już gotową twardą podkładkę.


Kartki są w miarę grube, jednak podczas pokrywania większej ilości białego miejsca flamastry lekko przebiły się na drugą stronę. Nie rzuca się to bardzo w oczy, jednak kiedy się przyglądam trochę mnie to irytuje. Wiem jednak, że gdy tylko pokoloruje rysunek na drugiej stronie to to zniknie, więc nie mam czym się martwić.


Tym razem zastosowałam się do pomysłów, które znalazłam w opisie z tyłu kolorowanki i po prostu bawiłam się kolorami dobierając te, które mi się podobają, dlatego wyszedł taki misz-masz wszystkiego. Muszę przyznać, że i tak podoba mi się efekt końcowy.


Uważam, że cena jest trochę zbyt wygórowana, mimo, że wydanie jest świetne. No i okładka naprawdę mi się podoba. Mimo to jestem pewna, że niejeden potencjalny kupiec się skrzywi widząc cenę. Jeśli jednak lubicie coś z wyższej półki - Kreatywność i mindfulness to seria dla Was. 

Ogólna ocena: 08/10 (rewelacyjna) 

Za egzemplarz bardzo dziękuję wydawnictwu Czarna Owca!

4 komentarze:

  1. JAKIE TO JEST PIĘKNE! Dużo tam ilustracji w środku jest? I pokażesz jakieś inne? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to świetne! :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger