listopada 15, 2015

[407] KREATYWNA SOBOTA: Ryby

Tytuł: Ryby
Tytuł oryginału: ?
Autor: praca zbiorowa
Tłumaczenie: praca zbiorowa
Seria: ?
Tom: -
Data wydania: 2015
Liczba stron: 96
Wydawnictwo:  Vesper
Cena na okładce: 29,90
Nadszedł ten dzień. Dzisiaj mam dla Was ostatni odcinek KREATYWNEJ SOBOTY. Jeśli śledzicie mnie na Facebooku z pewnością wiecie, że post nie pojawił się wczoraj, ponieważ nie miałam siły by go napisać. Początkowo chciałam zamieścić na blogu kilka słów o wydarzeniach w Paryżu, później jednak doszłam do wniosku, że nawet nie wiem, co mogłabym powiedzieć. Dzisiaj w końcu zebrałam się w sobie, by zakończyć tę serię z jak najmniejszym poślizgiem. Przez dwadzieścia trzy tygodnie przybliżałam Wam różne nowe kolorowanki na polskim rynku, jednak teraz ich ilość jest naprawdę spora i uważam, że nie ma już sensu pokazywać Wam każdej. 

Dzisiaj mam dla Was kolorowankę z serii, która bardzo mnie urzekła, o czym już doskonale wiecie. Jest to już czwarta jej odsłona. Nie wiem, czy ostatnia, jednak cieszę się, że mam na półce wszystkie. Ryby, podobnie jak pozostałe trzy, możemy podziwiać na cudownych rycinach, które zamieszczone są obok identycznych szkiców, jednak nie wypełnionych kolorami. W ten sposób możemy dokładnie odwzorować daną rybkę lub puścić wodzę fantazji, czego nam nikt nie zabrania. 

Nie jestem jakąś wielką fanką tych zwierząt, acz nie mogę się po prostu napatrzeć na nie. Rybki są kolorowe, wyraziste. Dzięki grubym kartkom nie musimy obawiać się, że cokolwiek nam przebije, więc spokojnie możecie wybrać dowolny sposób nadawania im koloru. Podbiła moje serce jak tak samo, jak pozostałe edycje. Ciekawa jestem, czy jeszcze jakieś powstaną. Być może kiedyś jeszcze Wam opowiem o jakiejś kolorowance, na pewno jednak nie będzie to już regularna seria. W tą ostatnią KREATYWNĄ SOBOTĘ szczerze polecam Wam tę serię.



Ogólna ocena: 08/10 (rewelacyjna)

Za egzemplarz bardzo dziękuję wydawnictwu Vesper!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger