stycznia 30, 2016

Imienny Maraton Czytelniczy - 7ReadUp

Nigdy wcześniej nie brałam udziału w maratonie czytelniczym, gdyż po prostu nie potrzebuję żadnej motywacji do czytania. Ten rok jednak jest rokiem zmian. Skoro biorę już udział w Czytelniczym wyzwaniu 2016 postanowiłam trochę sobie utrudnić życie i wziąć udział w Imiennym 7ReadUp, o którym już na pewno słyszeliście. Z racji tego, że mam dosyć długie imię - Karolina - postanowiłam tym razem na małe oszustwo i wybrałam to, którym zwracają się do mnie wszyscy: Karcia. Myślę, że nie miałabym problemu z przeczytaniem ośmiu książek w tydzień, jednak będę się wtedy znajdować w Londynie i nie chcę przeznaczyć całego wolnego czasu na czytanie.

K - Kłopoty to męska specjalność, Ch. Bukowski
A - An Ember in the Ashes, S, Tahir
R - Rywalki, K. Cass
C - Cokolwiek uczyniliście, PM Nowak
I - Listy Napoleona I Józefiny
A - After. Płomień pod moją skórą, A. Todd

1. Przez tydzień staramy się przeczytać jak najwięcej. Staramy się również, by grzbiety przeczytanych książek osiągnęły 7 cm.
2. Pierwsze litery tytułów książek, które będziemy czytać, muszą utworzyć nasze imię (jeżeli macie długie imię, np. Małgorzata, możecie je skrócić do 'Gosia'). W wypadku z trudnością ze znalezieniem  jakiegokolwiek tytułu na daną literę, można posłużyć się tytułem oryginalnym (np. jeśli szukamy tytuły na literę C, nie mam takiej książki, możemy posłużyć się angielskim tytułem City of Bones).  Jeżeli nadal nie możecie nic dopasować, możecie wykorzystać pierwszą literę drugiego/trzeciego etc. wyrazu w kilkuczłonowym tytule.
Kolejność czytania danych książek - dowolna.
3. Jeżeli chcesz się zgłosić, napisz w komentarzu na blogu Secret-Books swoje imię oraz miejsce, w którym będziesz chwalić się postępami (blog/vlog/instagram/facebook itp.). Swój TBR i progress w trakcie czytania możecie pokazywać oznaczając #7ReadUp
4. I najważniejsze. Data. Specjalny 7ReadUp odbędzie się... Od 1 do 7 lutego 2016 roku.

5 komentarzy:

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger