kwietnia 23, 2016

Paper Towns, czyli Papierowe Miasta w Londynie #12


Tak jak obiecałam w tym tygodniu w końcu poszliśmy coś zwiedzić. Padło na park, gdyż Dawid uwielbiam spacery i mógłby mieszkać pod jakimś drzewem. Holland Park jest naprawdę pięknym - i zatłoczonym - miejscem. Przyznam, że całkiem mi się podobało, choć osobiście wolę muzea i chętniej tam bym się wybrała. Tak czy inaczej czeka mnie jeszcze jeden spacer do tego parku, gdyż moja mama popiera Dawida i koniecznie chce się tam wybrać. No cóż.

Choć zwykle tego nie robię - muszę się pochwalić. Tak, znowu kupiłam buty. Może Was zdziwić to znowu, gdyż nie pokazuję zwykle swoich zakupów na blogu, ale ilość par, które posiadam tylko w Londynie może niektórych zszokować. Tak czy inaczej widząc nową kolekcję Timberlandów nie mogłam przejść obojętnie. Zapewne wielu książkoholików teraz złapie się za głowę i przeliczy cenę na książki, jednak osobiście lubię inwestować w obuwie. Nie zdziwcie się, ale mama mnie tak wychowała. No cóż. Każdy ma swojego bzika. Jeśli chodzi o tę markę to polecam i sama kupuję w ciemno. 

2 komentarze:

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger